zaterdag 23 mei 2009

Hoor mijn hart.

Dit is een vrijplaats.
Waar draaien ze The Prodigy, waar draaien ze Justice? Ik mis iedereen & ik wil alles.
Vrij geciteerd, haha zoals zoveel: "Als het zo belangrijk voor je is; ga op een stoel staan dan." Maar dat zou niet genoeg zijn, lang niet.
ALLES GAAT ZO LANGZAAM. En ik ben de enige online, fucking saai.
"If left in the dark for a period of time, a goldfish will turn almost gray." Echt een toffe film.



Wist je waar ik zou zijn? Wist je wat ik zou doen?
Ik denk het wel; ik voel van wel.
Maar ik weet wat ik wil, te goed zelfs.

/
De kaarsen knipperden als mijn ogen in de nacht. Wanneer
alles licht wordt. En open en dicht hetzelfde is.

Oh there'll be time
to get by to get dry
after the swimming pool

fuckfuckfuck het wordt alwéér licht, kap daar nou eens mee.

Geen opmerkingen: