dinsdag 10 november 2009

Droom #1

Ik was met Ronald, Isis & (Niek?) bij een optreden van The Maccabees in een huis in Blijdorp. Volgens mij in 't huis waar eerst die videotheek zat, vlakbij Centraal Station. Een mooi huis, met een hele grote open haard. Iedereen behalve ik (vegetariër?) had döner kebab gegeten, waardoor vooral Ronald steeds moest boeren. Vraag me niet waarom. Maar ik kon niet blijven, omdat ik met Koen had afgesproken bij de 3voor12-studio in Amsterdam, om daar The Maccabees te zien. En dus fietste ik weg. Meer herinner ik me niet.

2 opmerkingen:

Mellie. zei

Handig dat je een ander nummer hebt. Ik heb je eergisteren een sms van ZEVEN lang gestuurd over een droom die ik had. Misgelopen?

Thom v. Hoek zei

Ja, helaas wel. Ik hoorde het van Thomas, maar de inhoud ontging mij. Gaan we nog optreden? x