zondag 8 juni 2008

I love your friends. They're all so arty.


Haha deze foto van Yeasayer, dat noem ik pas artistiek.
Gekke muzikanten ook altijd.
Van de week wil ik trouwens weer iets schrijven over muziek.
Want dat schiet er de laatste tijd wel heel hard in.
Het gaat alleen maar over...erm...ja, waarover eigenlijk?
Basically nothing.
Misschien is dat ook maar goed ook, maar ik hou niet van dingen zonder inhoud.
En bovendien had ik wel soort van beloofd dat het vooral over muziek zou gaan.
Niet dat ik me daar iets van aantrek. Maar toch.
Gaarne ten minste 200 gram inhoud dus. En snel een beetje.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mag het een pondje meer zijn?

Thom v. Hoek zei

Haha hoe snel reageer jij? xD
Maar natuurlijk, dat mag. Dan kost het uiteraard wel iets meer. (Tijd.) Maar ik zal m'n best doen! \o/
=P

Anoniem zei

10 minuten inderdaad.. xD

Efil's boobie and the time is 0:05..