donderdag 1 januari 2009

De eerste krabbel.

Een briefje dat ik vandaag vond. In een broek die ik sinds Lowlands niet meer aan heb gehad. Daar zijn deze twee zinnen ook geschreven. Ik ben vergeten of het helemaal van mij is, maar ik weet nog waarom het is geschreven. En daar draait het om. Toch?

"Ik wentel mij in chaos en onvoorspelbaar huppelend met verwarde flarden van wiebelige zekerheden dans ik vol overgave mijn dromen tegemoet. Puinhoop doet leven!"

Toeval bestaat.

Ohja hey dit is mijn eerste blog van 2009! Gefeliciteerd iedereen!
En de beste wensen natuurlijk. (Wat houdt dat in?)
Wordt 2009 net zo tof als 2008? Of nog beter? Ik hoop het.
Januari is in ieder geval al heel leuk: ijs, filmfestival, verjaardag. Jeej!

"Vandaag moet je tevreden zijn met wat je hebt, maar morgen moet je meer willen."
Mijn been slaapt.

1 opmerking:

joanne verlinden zei

Hoi Thom.
Toevallig zocht ik op 'puinhoop doet leven' - benieuwd of deze gezegdesverdraaiing inmiddels ook door een ander was bedacht - en kwam op jouw blog terecht. De tekst heb ik ooit geschreven en werd tevens in nrcnext gepubliceerd in 2008.

Ik ben zo benieuwd wie dat briefje in je broekzak heeft gestoken - ik was het niet. Heb je het nog?

Groet,
Joanne.