donderdag 11 juni 2009

We cut our own hair.

5 opmerkingen:

Isiiis zei

Wow echt TE vet!! eerst vond ik de man in het blauw grappig, en deed me denken aan Niek met zn koelle moves. Toen zag ik Ronald en ging ik twijfelen of het niet echt Niek was dus ging en nog een keer kijken. En toen zag ik jou!!! en ging steeds meer zien. Als laatst zag ik de titel. Ik wil mee xB

siiisI zei

O wow niek is in het wit en klapt uit de maat.. en Thomas! thomas was er ook! xB jeutje en nog meer mensen, vetjes.

Anoniem zei

Haha er waren twee maten! maar kevins zijn moves zal ik noooooooooooooooit kunnen hoor

iSiisi zei

O jij zat in de maat die niemand kon horen? VET!! (sorry tjik)

Thomas zei

Volgens mij zitten er in de muziek van Dan Deacon zo veel verschillende maten dat iedere beweging wel in de maat zit. En de vogelmove van Kevin in het begin! _o_